|
|
|
Hongarije prikbord :
Hongarije Forum
Re: Petitie voor terugkeer Donald Troemp Gepost door:
Meelezer
()
Datum: 27 november 2020 17:32 Nico Tine Schreef: ------------------------------------------------------- > Mee-lezende reageerder schreef: > Men verplicht niemand om zich aan te melden > > > Ik heb ook geen verplichting geuit. Nicotine. Heb ik ergens beweerd dat jij, Nico Tine, mij verplicht hebt om mij aan te melden??? Nee, nergens. Er is geen woord verschenen mijnerzijds dat gewag maakt van een forumgebruiker (hier dus ene Nico Tine, want hij reageert door in de verdediging te schieten), die mij zou verplichten om mij aan te melden. Waarom dan een verdediging van een bewering die niet gedaan is of bevestigen wat niet gebeurd is? Voor deze keer reageer ik op de onzorgvuldige wijze waarop jij mijn teksten leest. Je leest wat je wil lezen en niet wat er staat. Op basis van wat ik NIET heb geschreven ga jij conclusies trekken waardoor de indruk ontstaat dat ik iets WÉL heb geschreven, en dat dat bovendien ook nog aan jou persoonlijk gericht is. Waarop jij gaat reageren omdat jij je zomaar uit het niets aangesproken voelt, alleen maar omdat je iets ziet in mijn tekst waar je oog op valt, zonder rekening te houden met het feit dat jij helemaal niet rechtstreeks wordt aangesproken. Duidelijk zo?!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
|