Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: Hongarije zit bij de landen met het mild tot zeer mild verloop.
Gepost door: cdw057 ()
Datum: 22 april 2020 10:27

Er zijn veel dingen onrechtvaardig in deze wereld (zeer veel moet ik zeggen), veel concessies worden gedaan op nationaal niveau (bijv mensen 90% van salaris geven (veelal gebruikt door niet altijd eerlijke mensen)).
Hongarije is en blijft vooralsnog arm (en wordt het misschien nog meer).
Wat ik voor zover zie in Hongarije is prima (zorgen voor de ouderen (in elk geval in mijn gemeente), zelfs mondkapjes voor iedereen (ik geloof er niet in maar iedereen verwacht dat je het draagt dus so be it).

So far so good (mijn vrouw en ik hebben nog geen Corona (denken wij), natuurlijk kan eea in Hongarije ook nog veel slechter worden maar over de laatste (6?) weken is het nog steeds redelijk goed en Hongarije heeft de mogelijkheid gehad en meer belangrijk ook genomen om Patienten te helpen (misschien niet in de beste condities (ik ga liever zelf dood in mijn huis), maar toch.

Subsidie geven aan Hongarije is niet per se slecht (EUR 1 miljard in Hongarije is veel meer waard dan EUR 1 miljard in Nederland, je kunt veel meer service betalen) (ik werd verdrietig van reportages uit Nederland dat ziekenverplegers bang werden (sorry risico is je beroep))

Als je met een miljard 10x meer kunt doen in Hongarije (of Zambia) dan in Nederland is dat voor mij money well spent.

Iedereen moet een keer dood dat is een gegeven, waarom 5 sterren treatment in Nederland en geen of 1 sterren in andere landen (ik houdt bijv van mindset van Indische mensen (vaak meer dan Nederlandse mindset).
En ja voordat jullie vragen, ik doe mijn bijdragen (niet voor Nederlandse belastingen maar voor behoeftigen in andere landen die niet het geluk hebben wat wij hebben)

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtHongarije zit bij de landen met het mild tot zeer mild verloop. Nieuw Nico Tine 19/04/2020 21:08
berichtRe: Hongarije zit bij de landen met het mild tot zeer mild verloop. Nieuw Geekje 21/04/2020 08:41
berichtRe: Hongarije zit bij de landen met het mild tot zeer mild verloop. Nieuw Ferenc 21/04/2020 17:25
berichtRe: Hongarije zit bij de landen met het mild tot zeer mild verloop. Nieuw A.R 21/04/2020 18:58
berichtRe: Hongarije zit bij de landen met het mild tot zeer mild verloop. cdw057 22/04/2020 10:27
berichtRe: Hongarije zit bij de landen met het mild tot zeer mild verloop. Nieuw Geekje 21/04/2020 22:15

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)