Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: grenzen open ?
Gepost door: cdw057 ()
Datum: 08 juni 2020 15:51

Alleen mijn persoonlijke mening, al die grenzen openen, cafe's, restaurants, hotels, ... is duidelijk bedoelt om de economie in ieder geval nog een beetje levend te houden. (en dat is begrijpelijk, belastingen zijn nodig om al die subsidies te betalen).
Nu is eea nog redelijk veilig maar in de herfst wordt alles weer vreselijk en iedereen gaat wachten op het vaccine wat in maart volgend jaar gaat komen.

Ik (als semi-gepensioneerde) blijf in zelf quarantaine tot dan. (Nu heb ik natuurlijk makkelijk praten, goede vrouw, groot huis, internet, genoeg gespaard,...
Een maal per 6 weken winkelen (massief), soms naar de doctor/tandarts (ik ben ook niet meer de meest gezonde). Voor de rest hoop ik dat alles in huis en buiten huis blijft werken.

BLIJF THUIS is mijn mening
Overigens denk ik dat het voor de gasten ondernemingen vrijwel onmogelijk zal zijn enige netto-opbrengsten te genereren. (salaris, volgen van regels (WC's, afstand, hygiene van personeel, ..). Wat ik begrijp is dat velen er al niet eens aan beginnen. Reclame is goed natuurlijk, maar winst zit er denk ik HELEMAAL niet in.

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtgrenzen open ? Nieuw Roger 05/06/2020 15:44
berichtRe: grenzen open ? cdw057 08/06/2020 15:51

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: