Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: ongaarse politica duwt kinderboeken in de papierversnipperaar
Gepost door: Süvöltő ()
Datum: 09 oktober 2020 20:12

En begrijpend lezen is aan jou niet besteed. Je siert je weliswaar met de naam Ferenc, maar ik weet wel bijna zeker dat je niet eens in staat bent om Hongaars te lezen. Wie heeft het hier over het belasten van kinderen?? Heb je de moeite genomen om bedoelde boeken te lezen? Dan geef ik jou een tip. Ga naar een boekhandel en koop zo'n boek en oordeel dan zelf. Kijk dat vind ik nu ronduit onbeschoft om van mensen of meningen een karikatuur te maken. Ga eerst zelf eens wat betere omgangsvormen aanleren.

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtongaarse politica duwt kinderboeken in de papierversnipperaar Nieuw andrás csengő 05/10/2020 23:02
berichtRe: ongaarse politica duwt kinderboeken in de papierversnipperaar Nieuw Süvöltő 06/10/2020 14:49
berichtRe: ongaarse politica duwt kinderboeken in de papierversnipperaar Nieuw Süvöltő 06/10/2020 14:59
berichtRe: ongaarse politica duwt kinderboeken in de papierversnipperaar Nieuw Ferenc 09/10/2020 19:13
berichtRe: ongaarse politica duwt kinderboeken in de papierversnipperaar Süvöltő 09/10/2020 20:12

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: