Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: Hongarije forum
Gepost door: Meelezer ()
Datum: 15 oktober 2020 13:06

Kornél
25 jaar, dat is héél erg lang! Dan zal je alle ins en outs wel kennen. Dan zal jij zelfs het tijdperk van vóór de Hongarijefora nog meegemaakt hebben. Ik vond het erg handig om gebruik te maken van alle fora, er waren op een bepaald moment ook nog andere Hongarijefora dan die van Cleo, Arnold, Freddy en Aart. Een stuk of 6 of 7 zelfs maar dat is alles verleden tijd (behalve dit forum). Wie gaat een forum bijhouden als er nauwelijks gebruik van gemaakt wordt. Omdat veel naar FB is verplaatst is het ook logisch dat men daar informatie gaat zoeken of als je contacten zoekt je bij groepen aansluit. Het lid zijn van allerlei FB-groepen is vaak verwarrend (voor mij althans) en niet altijd zo gezellig... Op één centrale plek, zoals een forum waarop iedereen geaccepteerd wordt, zaken bespreekbaar maken is makkelijker dan verschillende uitspraken op de verschillende groepen en die langs elkaar blijven bestaan omdat er geen interactie is (privé dus). Als je informatie zoekt moet je bijna zorgen dat je lid bent van alle Facebook groepen die er bestaan maar ook dat is niet altijd mogelijk omdat het niet voor niets aparte groepen zijn. Eigenlijk is het een afspiegeling van de hedendaagse maatschappij, hokjes. Als nieuweling in Hongarije of als iemand informatie zoekt over Hongarije is het tegenwoordig een hele toer om serieuze informatie te krijgen want Facebook laat veel waarheden zien. Voor mensen die al lang in Hongarije wonen of een vakantiehuis bezitten in dat land is dat allemaal niet meer zo relevant. Die weten waar ze in Hongarije moeten aankloppen als zij iets willen weten. Blijft gezellig kletsen met elkaar over, vooral nu bij die Corona. En is het niet gezellig is het altijd makkelijker om weg te zappen dan thuis op de klok zitten te kijken wanneer dat bezoek eindelijk naar huis gaat. Wat ik wel opvallend vind is dat er toch nog altijd mensen zijn die op fora hun vraag stellen. Blijkbaar is niet alle informatie te vinden bij de mensen die Facebookgroepjes beginnen. Misschien is er iemand die zich geroepen voelt om dit forum voort te zetten. Ik meen hier ergens gelezen te hebben dat dat ook aangeboden werd. Maar ik kan mij vergissen.

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtHongarije forum Nieuw cdw057 13/10/2020 09:12
berichtRe: Hongarije forum Nieuw Meelezer 13/10/2020 10:51
berichtRe: Hongarije forum Nieuw Kornél 15/10/2020 07:31
berichtRe: Hongarije forum Meelezer 15/10/2020 13:06
berichtRe: Hongarije forum Nieuw Fon 15/10/2020 15:45
berichtRe: Hongarije forum Nieuw Meelezer 15/10/2020 17:47
berichtRe: Hongarije forum Nieuw A.R 16/10/2020 14:57
berichtRe: Hongarije forum Nieuw Meelezer 16/10/2020 16:54
berichtRe: Hongarije forum Nieuw Flatulex 16/10/2020 14:29
berichtRe: Hongarije forum Nieuw Meelezer 16/10/2020 16:40

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in