|
|
|
Hongarije prikbord :
Hongarije Forum
Re: van Holland naar Hongarije Gepost door:
janpie
()
Datum: 23 november 2020 03:30 Zigeuners zijn ook mensen, net als jij en ik. Ze hebben de pech dat ze als 2e en 3e rangs burgers gezien en behandeld worden. velen hebben een andere leefstijl dan we gewend zijn. Ook hebben ze andere reputatie, maar je mag ze zeker niet over één kam scheren. In nederland heb je ook buitenlandse groepering en binnenlandse waar we onze mening over hebben. Doordat onze levensstijl geheel anders is begrijpen wij ze ook niet altijd. leven en laten leven is mijn motto. Als je belazerd wordt heb je het zelf laten gebeuren als je geen goeie afspraken maakt. Komen ze de afspraak niet na, dan weet je dat voor een volgende keer. Er zijn meer goede dan slechte, alleen één slechte maakt dat de rest ook voor slecht gehouden wordt en dat klopt niet. Ik ga graag met alle hongaren om, zonder uitzondering. we zijn allemaal een mens. Iedereen probeert het beste ervan te maken en de ene heeft soms meer geluk dan de ander waar hij of zij geboren is. Leef zoals je wilt en laat iedereen in zijn waarde.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
|