|
|
|
Re: van Holland naar Hongarije Gepost door:
Meelezer
()
Datum: 25 november 2020 16:06 Beste Nico Tine Ik reageerde via jouw draadje vanwege het feit dat jij in de reactie in jouw draadje naar een andere persoon verwees en derhalve is de inhoud van mijn reactie, ondanks het feit dat die als draadje onder jouw reactie hangt, niet rechtstreeks aan jou gericht. Dat de conversatie die verwijzingsconstructie had, hád je kunnen weten want je schrijft zelf dat je nergens hebt aangegeven dat je uit Nederland weg wilt. Hoe zou ik dan dat zomaar kunnen beweren? Niet dus. Daarentegen trekt jezelf de conclusie dat ik aanneem dat je uit Nederland afkomstig bent ('het grote gelijk'). Als ik dat zomaar blind zou aannemen, dan zou je het recht hebben om mij op die vooringenomenheid aan te spreken maar, zoals ik al in de eerste alinea aangaf, reageerde in via jouw draadje omdat jij op jouw beurt in jouw reactie op iemand anders weer reageerde. Iets anders kan ik er niet van maken, ik hoop dat het nu duidelijk is voor je. Je hebt mij wel op een idee gebracht. In het vervolg zal ik in de aanhef van mijn reactie de naam of namen noemen waarop ik reageer, én zodra ik in algemeenheden schrijf (dus niet specifiek bedoelt voor forumleden) zal ik een algemene aanhef gebruiken. Daarom Nico Tine, dank aan jou gericht. Ik kan altijd leren van dingen die voor een ander onduidelijkheid veroorzaakt maar die voor mij als vanzelfsprekend gelden. Nico Tine Schreef: ------------------------------------------------------- > ‘het grote gelijk’ van je eigen mening. > > Nergens geeft ik aan dat ik Nederland (of België) > wil verlaten vanwege vaccinatie. Maar als toch je > op het punt staat te willen vertrekken, ik > verwacht/hoop dat Hongarije in deze ‘net zo > dodelijk als een griep’ – dinges z’n poot zo lang > mogelijk stijf houd, net als met die andere > ‘dinges’–dingen, dat je dan een eventuele > verplichting voor kunt zijn. Nederland is vaak het > ‘braafste jongetje in de klas’. > > Update; > Las net dat een motie over niet verplicht-, geen > dwang-, allen op basis van vrijwilligheid, is > aangenomen. > > Nergens geef ik aan ‘genoeg te hebben van > Nederland (of België), eerder is het tegendeel > waar; ik heb niet genoeg om te blijven. Met z’n > overdreven dure wegenbelasting, parkeertarieven, > eigen bijdrage voor de zorg, > onroerendgoedbelasting, hoge energie prijzen, > enz. enz. blijft er aan het einde van de maand > niets over om ook nog je droom te kunnen beleven. > > Ben blij dat je niemand iets verbied… echtwaar, > een hele opluchting. > > Toch schijn je niet zo ‘allesweterig’ te zijn > als dat je je voordoet. > Las dat je Nickname vergeten was en daarom onder > een nieuw pseudoniem bent begonnen. > Probeer voor de gein eens een nieuw account aan te > maken, wedden (althans die kans is groot) dat die > dan vanzelf aangeeft geen nieuw account aan te > kunnen maken vanwege een bestaand account. Even > opnieuw een wachtwoord instellen en, zie daar, > terug is je oude Nickname. > Voor ons forumleden ook zo fijn te weten welke > oude meelezer je nu bent. > Tis maar een suggestie ? > > groetjes Nico
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
|