|
|
|
Hongarije prikbord :
Hongarije Forum
Re: van Holland naar Hongarije Gepost door:
Nico Tine
()
Datum: 28 november 2020 19:19 janpie Schreef: ------------------------------------------------------- > Sorry Fons. > > zeker niet voor jou bedoeld. Sluit ik me bij aan. Vanaf nu noem ik reageerder A.R dus gewoon 'heer Fons'. Niet alleen uit respect voor deze zeer gewaardeerde persoon, wat ik denk terecht mag menen, maar ook om de zeer ongelukkig gekozen nickname van die trol duidelijk te kunnen scheiden. – Zoals een lid al eerder reageerde; Fon is een trol, niet op reageren. – Mensen met een zeer kleine geest, de armoede ten top. Denk aan termen als jaloezie, weinig zelfvertrouwen, gekrenkte geest en afgunst. Het zijn volwassen kleuters die vroeger (toen ze klein waren) het zandkasteeltje van hun klasgenootjes kapot maakten. – [www.demorgen.be] – Om nog meer verwarring te voorkomen, reageer ik niet meer op Meelezer en Fon daar hun naam in zwart geschreven staat, hun goed recht, maaar niemand de garantie geeft dat een ander ook onder die naam kan reageren. – Sluit me bij Janpie aan ; ADIEU FON !
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
|