|
|
|
Hongarije prikbord :
Hongarije Forum
Re: van Holland naar Hongarije Gepost door:
Nico Tine
()
Datum: 04 december 2020 17:52 Nico Tine Schreef: ------------------------------------------------------- > Om eerlijk te zijn is het niet mijn 'gedachte', > [www.youtube.com] Deze link die ik plaatste schijnt ook weggejorist te zijn, wat heel vreemd is daar dit via de 'Way back machine' (dus terug in de tijd) boven tafel is gehaald. Het ging dus over officiële cijfer (in Amerika) die geen oversterfte lieten zien, maar er binnen die cijfers grote verschuivingen hadden plaats gevonden. Er waren bijna geen hart&vaat overlijdens, bijna geen griep overlijdens enz. Bijna alles was ineens 'Cojona' overlijden. De volgende link sluit aan op dit gegeven. Ondanks dat de video bijna anderhalf uur duurt, loont die zeer de moeite. [www.xandernieuws.net] Dat niet een roeptoeterende lelijke Trol gaat schrijven van alu-dingetjes en zo, wil ik vermelden dat dit alles is aangetoond aan de hand van de 'geldende' (WHO) richtlijnen/cijfers. Met een ![]() Nico ------------------------------------------------------------------------------- that time will come one day you'll see when we can all be friends (Freddy Mercury)
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
|