|
|
|
Hongarije prikbord :
Hongarije Forum
Re: mijn laatste bericht weer ............ Gepost door:
janpie
()
Datum: 21 december 2020 13:44 een indrukwekkend filmpje, Het wordt echt vrijblijvend maar dwingend en bijna agressief door je strot gedauwt. klinkt niet erg vriendelijk. Als of de duivel het filmpje gemaakt heeft. En wat gaan de gelovigen doen met kerst. Vroom naar de kerk en van die gezellige liedjes zingen en daarna gezellig samen eten en drinken. Ik luister liever naar "Queen de best band ever" Freddie zingt tenminste over het leven wat er toe doet, toepasselijk voor nu "Thank God It's Christmas " [www.youtube.com] open jullie deze link maar. Ik ga en vind dat ik als medemens naar iemand moet, 50km, niet mijn vriend maar wel en ook een mens en het is kerst. omdat ik weet dat hij daar in zijn uppie zit en het is ook nog zijn verjaardag. Verder zal ik her en der kerstpakketten afgeven bij mensen die het nodig hebben en daardoor ook een iets leukere Kerst hebben. Gaan jullie ook nog een eenzame bezoeken en kun je misschien ook wat missen voor minder bedeelden of geven jullie alleen maar in het kerkzakje voor onze lieve heer, die niks doet. Want je zult alles zelf moeten doen, anders gebeurt er niets, bij mij tenminste niet. Ik wens jullie en iedereen een Gelukkige Kerst(feest). en niet alleen voor katholieken en protestanten, nee voor alle mensen. goed en slecht, wit en zwart, homo en lesbisch, moslims en islam, echt iedereen. Janpie. NB.(Ik hoop niemand beledigt te hebben, want dat is niet mijn bedoeling ik wil alleen maar de realiteit laten zien)
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
|