Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtCovid
Gepost door: cdw057 ()
Datum: 24 maart 2021 15:47

Ik erger mij al meer dan een jaar (previous posts) over hoe mensen kijken naar Corona, waarschijnlijk geluk gehad dat niet zelf in ziekenhuis, niet dood gegaan of "long-term" effects.
Het is daar, complot, artificial of gewoon, vreselijk een pandemie (geen oorlog maar een beetje als).
Ik ken mensen die in het ziekenhuis zijn geweest en zelfs een kennis die is overleden (natuurlijk gaan mensen dood, maar als we dat kunnen beperken, graag).

Lezers van dit forum hebben waarschijnlijk genoeg geld te overleven en hoeven geen gekke dingen te doen. Wees blij dat er geen oorlog is. Geen restaurant, geen theater, geen .... (DECADENT om te denken van wat heb ik eem slecht leven, nee jullie hebben een goed leven)

Een quote uit een andere threadNogmaals voor officiƫle openingstijden verwijs ik graag naar de websites die ik heb genoemd. Ik moet zeggen ook als pro-government geven ze toch veel info. Voor wat mij betreft is dit forum over opinies, praktische problemen, maar openingstijden en winkels meer dan genoeg info.
Ik maak mij meer zorgen over de (sorry Engels) MOT of (Duits) TUV, bronnen in de tuin, home deliveries in afgelegen dorpen, regels mbt doctors en recepten, ik ga geen Nederlandse threads starten (Engelstalig is meer direct).
Ik moet nogmaals zeggen dat het internet al veel info biedt.

Ik zal een aparte post maken.Copy paste uit ook graag volgen. Internet is vol met info.

(Re: Wanneer gaan de winkels weer open?)

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtCovid cdw057 24/03/2021 15:47

Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.