|
|
|
Hongarije prikbord :
Hongarije Forum
Re: Boerin zoekt boerderij Gepost door:
RLNDS
()
Datum: 30 mei 2021 22:16 Hongarijevraagje Schreef: ------------------------------------------------------- > Eigenlijk ga je dus vervroehd met > pensioen. Mag ik vragen hoe oud je ongeveee bent? Dat mag je vragen ![]() Ik tik tegen de 50 aan... Het spaarpotje is geen vetpot maar voldoende om 'normaal' rond te komen. Ik ben niet veeleisend. Heb niets met luxe, kleding make-up, uitgaan enz. De beslissing om het te DOEN is allang genomen, nu is de vraag hoe vlieg je dit het beste aan? Waar moet ik rekening mee houden als ik een huis ga kopen? Heeft een burgemeester bijvoorbeeld iets te zeggen over wie er in zijn dorp komt wonen? Ben je verplicht om een baan/vast inkomen te hebben? Hoe hoog is de onroerendgoed belasting (als dat in HU bestaat) en waar wordt deze hoogte op gebaseerd? ALs je de banden verbreekt met NL (100% uitgeschreven), moet je dan nog steeds in NL belasting betalen? Vanaf welk bedrag betaal je in HU vermogensbelasting (als dat bestaat) en hoeveel is dat? Mogelijk dat iemand die momenteel permanent in HU woont op dit soort vragen antwoord kan geven? Alvast bedankt ![]() ![]()
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
|