|
|
|
Hongarije prikbord :
Hongarije Forum
Re: Boerin zoekt boerderij Gepost door:
RLNDS
()
Datum: 31 mei 2021 04:26 Top! Ik hoor hele nuttige dingen waar ik me de komende nachtdienst prima mee ga vermaken!! Idd de verzekeringen overzetten naar HU. Kennen ze daar zoiets als een inboedel en opstalverz? Ik ben momenteel ambtenaar en ik heb ergens gelezen dat je over het ambtenaren pensioen (ABP) wél inkomstenbelasting moet betalen in HU. Kan iemand dat bevestigen of ontkrachten? Het stukje Budapest ga toch echt overslaan. Ik ben niet gemaakt voor de stad, ik zou er geen oog dicht doen. Ik heb 5 jaar in Rotterdam gewoond (10 hoog op een flatje, buiten het centrum) en ik werd er helemaal horendol. Iedere dag koppijn en het was er geen seconde stil! Verkeerlawaai, treinen vliegtuigen, stinklucht van de botlek en uitlaatgassen... Bah. De boerderij waar ik mijn oog op heb laten vallen, is toevallig voor een deel aangelegd als camping. Er zijn dus stroomplekken en een sanitair gebouwtje. Mijn hoofddoel is echt geen camping, maar een groententuin en klein/pluimvee en de sta-plaatsen zullen er uiteindelijk aan moeten gaan geloven. Maar goed, het is op dit moment (nog) een camping... in de omgeving van het Balatonmeer. Dank voor de nuttige info!! ![]() ![]() ![]()
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
|