Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/customer/www/hongarijeprikbord.nl/public_html/mods/topic_poll/topic_poll.php on line 389
ervaringsdeskundige hulp gezocht - auto importeren
Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtervaringsdeskundige hulp gezocht - auto importeren
Gepost door: rufus ()
Datum: 12 augustus 2021 15:33

Hallo beste Prikbord,

Is er iemand in de omgeving Somogy die zin/tijd heeft om mij te helpen bij de registratie procedure van een buitenlandse auto?
Dit tegen vergoeding uiteraard.
Via dit prikbord heb ik verschillende handige links gevonden over het stappenplan van de procedure, echter omdat ik niet voldoende Hongaars spreek blijft het een lastige opgave voor mijzelf. Ik bezit over lakcim/ado etc, dat is geen probleem allemaal.

Het gaat om een auto die voorheen geregistreerd was in Engeland, en dus nu plots van 'buiten de EU' ingevoerd moet worden. De auto staat locaal hier geparkeerd, geen kenteken meer zover ik weet. Verder in prima technische staat, uit 2003.

Graag hoor ik of er iemand is die toevallig in de buurt zit en deze procedure een beetje kent om er vlot doorheen te komen.

Enorm bedankt alvast, bij interesse bespreken we de vergoeding voor de genomen tijd.

Vriendelijke groet.

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtervaringsdeskundige hulp gezocht - auto importeren rufus 12/08/2021 15:33
berichtRe: ervaringsdeskundige hulp gezocht - auto importeren Nieuw Naturegallery 12/08/2021 17:57
berichtRe: ervaringsdeskundige hulp gezocht - auto importeren Nieuw Kornél 12/08/2021 19:37
berichtRe: ervaringsdeskundige hulp gezocht - auto importeren Nieuw ebijl123 12/08/2021 20:07
berichtRe: ervaringsdeskundige hulp gezocht - auto importeren Nieuw rufus 18/08/2021 14:09
berichtRe: ervaringsdeskundige hulp gezocht - auto importeren Nieuw ebijl123 18/08/2021 21:24

Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.