|
|
|
Hongarije prikbord :
Hongarije Forum
Re: Verwachtte c19 maatregelen herfst/winter Hongarije Gepost door:
Marc
()
Datum: 25 augustus 2021 15:26 Jo reggelt, Begrijp me niet verkeerd, iedereen moet doen wat hij zelf wil. Spuitje of geen spuitje. Maar men hoort daar wel goed geinformeerd over te worden en dat gebeuert nu zeker niet. Niet door overheden of vaccine fabrikanten. Alhoewel tegenwoordig meer van de bijwerkingen van deze ongecontroleerde experimenten vermeld worden. Want dat zijn het. Waarschijnlijk geloof je het niet en dat mag, maar Ernst Kuipers voorzitter van het Landelijk Netwerk Acute Zorg in Nederland heeft het eerlijk op televisie toegegevn. Geloof, informeer en spuit wat je zelf wil. Als iemand een andere waarheid vermeld dan de zijne is men al gauw geneigd in de verdedeging te schieten. Heeft niks te maken met een viroloog, wappie, stemming komen maken, dat ik hier pas ben of wat ik wel of niet weet over de MP. Ik zie net dat je vandaag voor de 3e spuit gaat, dus ik begrijp je reactie enigzins. Wie zich wil informeren, voor antwoorden op vragen zoals "Hongarijevraagje" zie de namen van de vorige post. Zijn allemaal Phd, (emeritus) hoogleraar, nobelprijs winnaar (wappie). Tovabbi szep napot,
Deze discussie is gesloten.
|