|
|
|
Hongarije prikbord :
Hongarije Forum
Re: Verwachtte c19 maatregelen herfst/winter Hongarije Gepost door:
Anat
()
Datum: 25 oktober 2021 21:07 En wat betreft de aankomende winter.... Er zijn tekorten in medicijnen, grondstoffen, energie en voedsel. Er wordt nu al uitgesproken door een aantal landelijk bestuur dat ongevaccineerde geen recht hebben tot medische zorg en supermarkten. Zelfs de Europese uni sprak dit al uit. Aankomende winter zal de oversterfte denk ik nog erger worden en de schuld wordt bij de ongevaccineerden gelegd. De vaccinatie schade en doden door vaccinatie is hoog en onderbelicht in de media. Dan nog de personeels tekorten in de zorg en andere sectoren, omdat mensen niet het vaccin willen en daarom worden ontslagen. Stakingen in de bouw en vrachtwagen chauffeurs. UK en US kampen nu al et tekorten. Nooit begrepen hoe de WW2 kon gebeuren, nu begrijp ik het wel omdat ik het zie gebeuren. Zeer geleidelijk wordt een groep gedemoniseerd waardoor later niemand het erg vind als die geruimd wordt. Alles moet groener en natuurlijker en milieu vriendelijker tegenwoordig, de Groene Agenda. Hoe past een chemische spuit in mijn natuurlijke lichaam in deze agenda?! Bereidt je voor op de Dark winter An
Deze discussie is gesloten.
|