|
|
|
Re: Verwachtte c19 maatregelen herfst/winter Hongarije Gepost door:
karelvdberg
()
Datum: 02 november 2021 16:14 Hier een uiterst betrouwbaar instituut waar u alles kunt lezen en vinden over bijwerkingen. Bijwerkingen Centrum Lareb : [www.lareb.nl] ================================================== Dit is wat ik vond omtrent Pfizer: "Uit de meldingen blijkt dat myo- en pericarditis meestal optreden binnen de eerste 4 dagen na vaccinatie. Het gebeurt vaker na de tweede vaccinatie dan na de eerste. Klachten zijn vergelijkbaar met andere hartaandoeningen, waarbij pijn op de borst het meeste voorkomt. Andere klachten zijn kortademigheid en (soms onregelmatige) hartkloppingen zijn. De klachten kunnen sterk verschillen in ernst en gaan meestal vanzelf over of zijn met medicijnen goed te behandelen. Patiënten met deze klachten dienen contact op te nemen met een arts. Verwijzing naar een cardioloog voor nadere diagnostiek en uitsluiting van andere oorzaken kan noodzakelijk zijn. "" Ook ik kreeg binnen 2 dagen na de 2e prik ernstige gezondheidsproblemen zoals boven omschreven. Twee maanden nauwelijks kunnen lopen als gevolg van heel erge kortademigheid, pijn op de borst en overgeven alsook hartritmestoringen. Een buurman van mij precies dezelfde ellende. Arts kon geen covid-besmetting vaststellen. Deze rommel is gif. Vriendelijke groet, karel
Deze discussie is gesloten.
|