|
|
|
Hongarije prikbord :
Hongarije Forum
Re: Verwachtte c19 maatregelen herfst/winter Hongarije Gepost door:
RLNDS
()
Datum: 16 november 2021 19:06 Ondanks dat ik denk dat velen het met mij eens zullen zijn, kan ik alleen voor mijzelf spreken... Ik vind dat deze welles-nietes discussie niet op dit platform thuis hoort. En ik ben het beu om hier steeds mee geconfronteerd te moeten worden. Dit platform gaat over Hongarije en niet over corona-(on)waarheid. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Het is prima om je mening te ventileren, maar dat is beduidend anders dan een ander je mening op te leggen of de ander van jouw mening proberen te overtuigen. De afgelopen 2 pagina's met posts gaan helemaal niet over wat de regering van Hongarije nu weer voor regeltjes heeft bedacht, maar over of een vaccin wel werkt, wel echt is, of er een spelletje met ons gespeeld wordt, het niet een manier van onderdrukking is enz enz enz. Welke mening je ook hebt over corona, de maatregelen, het vaccin of gen-therapie, goed of slecht... Jullie hebben ALLEMAAL gelijk. Zullen we het nu weer over Hongarije gaan hebben?? Alvast bedankt! ![]() ![]()
Deze discussie is gesloten.
|