|
|
|
Hongarije prikbord :
Hongarije Forum
Re: Verwachtte c19 maatregelen herfst/winter Hongarije Gepost door:
RLNDS
()
Datum: 17 november 2021 01:17 Nico Tine Schreef: ------------------------------------------------------- > RLNDS Schreef: > ------------------------------------------------------- > > Ondanks dat ik denk dat velen het met mij eens > > zullen zijn, > > En dat is nu juist het probleem waarom deze leugen > doorgaat. > Het stukje quote dat je aanhaalt wordt meteen uit zijn verband gerukt doordat je niet de hele tekst aanhaalt... en daarmee blijft deze discussie almaar doorgaan! "Ik denk dat velen het met mij eens zijn" slaat op het feit dat dit forum niet bedoeld is voor de discussie over corona en wel of niet vacineren en alle meningen die daarbij komen kijken. Ik heb het niet over whatever-it-is dat jij "een leugen" noemt! Idd... @moderater: wis dit hele draadje, het is kompleet off-topic Laten we het hier gezellig houden. Het is wel duidelijk dat we allemaal een andere mening hebben en dat we elkaars zienswijze inmiddels wel kennen. En waarom ik dit draadje volg?? Nou, ik hoop steeds dat iemand iets schrijft dat WÉL iets te maken heeft met de maatregelen in HU. ![]() ![]()
Deze discussie is gesloten.
|