Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/customer/www/hongarijeprikbord.nl/public_html/mods/topic_poll/topic_poll.php on line 389
Re: Tosti Budapest open
Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: Tosti Budapest open
Gepost door: Kornél ()
Datum: 10 september 2021 17:47

misschien mag ik je een tip geven; je zegt zelf dat je iets speciaals wil maken van je tosti.
Voeg daar zeker een tosti aan toe voor mensen met voedsel allergie(en)

Zet een glutenvrije tosti op je menu, en zet er ook bij dat je deze tosti ook koemelkvrij kunt maken. Vaak hebben mensen met Coeliakie ook problemen met koemelk en/of Lactose.
Het is heel simpel, je koopt een glutenvrij brood en bewaart dit in de diepvries
idem met gesneden geitenkaas.
Als je een klant krijgt haal je de benodigdheden uit de vriezer en ontdooi je deze in de magnetron (duut minder dan een minuut)

Breng deze specialiteit onder de aandacht van je klienteel, niet alleen op het web maar bv ook op je raam of deur van je pand.

Wij, coeliaken, verspreiden dit nieuws erg snel onder elkaar, want glutenvrije produkten in de horeca zijn nog steeds moeilijk te vinden. Je zal zien dat er heel snel vraag naar is.
Let altijd wel goed op dat je geen glutenvrije produkten in aanraking brengt met 'gewone' produkten, want het minste broodkruimeltje kan kwalijke gevolgen hebben.
Voorts is het volstrekt normaal om een hogere prijs te rekenen dan voor een gewoon produkt.
Toen 'Happy tosti' in Nederland begon heb ik hun ook geholpen met raad en daad, en zij hebben de deze produkten dus ook al jaren op het menu, en met veel succes.
Mocht je meer info wensen, wil ik je daar graag mee helpen, stuur me dan een privebericht.
Heb tientallen jaren ervaring in het leven met een Coeliaak (zo noemt men iemand die een Gluten intolerantie heeft)
Succes met je bedrijfje.

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtTosti Budapest open Nieuw charlize 10/09/2021 00:09
berichtRe: Tosti Budapest open Nieuw Süvöltő 10/09/2021 00:54
berichtRe: Tosti Budapest open Nieuw Hongarijevraagje 10/09/2021 01:02
berichtRe: Tosti Budapest open Nieuw karelvdberg 10/09/2021 07:07
berichtRe: Tosti Budapest open Nieuw Willie_ 10/09/2021 17:25
berichtRe: Tosti Budapest open Kornél 10/09/2021 17:47
berichtRe: Tosti Budapest open Nieuw charlize 14/09/2021 21:27

Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.