Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/customer/www/hongarijeprikbord.nl/public_html/mods/topic_poll/topic_poll.php on line 389
Poesjes
Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtPoesjes
Gepost door: cdw057 ()
Datum: 03 oktober 2021 20:44

Een van de GROTE nadelen van het verhuizen van een dorp naar een appartement is dat we afscheid moeten nemen van onze dieren, redelijk emotioneel, onze Duitse herder van 11 jaar hebben we laten inslapen (te emotioneel en impulsief tegen andere mensen).
Wij hebben echter twee enorm vriendelijke poezen 4 en 5 jaar, prima gezondheid, ingeent, gesteriliseerd. Wij zoeken een goed huis en vragen ook bij onze kennissen, als echter iemand is ge-interesseerd is, graag. Wij zijn ook graag bereid een financiele bijdrage te geven, ECHTER als ik hier zeg EUR 300 per kat upfront, loop ik hier het risico dat de poezen de nek wordt omgedraaid op de hoek van de straat, ik kan graag een commitment maken dat als ik bewijs heb dat ze nog goed leven na een jaar de EUR 300 per poes als compensatie wordt uitgekeerd.

Een poes is echt vrij, en loopt naar buren en andere dorpen denk ik (soms voor een paar dagen op stuk verdwenen), de andere blijft echt dicht bij huis.
Beide zijn echter gewend aan de natuur en kunnen prima voor zichzelf zorgen (muizen vangen etc.), natuurlijk kunnen ze thuis ook eten (en dat doen ze ook) en als thuis liggen ze 10 uur pd op een kussen, de tafel of de bank.

Een persoonlijk bericht als geinteresseerd is prima.

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtPoesjes cdw057 03/10/2021 20:44
berichtRe: Poesjes Nieuw RLNDS 05/10/2021 19:14
berichtRe: Poesjes Nieuw cdw057 05/10/2021 21:41

Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.