Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtKapaza: Je bent geblokkeerd voor verder gebruik
Gepost door: Arnold de Keijzer ()
Datum: 10 maart 2010 11:13

Kapaza: Je bent geblokkeerd voor verder gebruik...

Ik plaatste gisteren een advertentie op Kapaza ( Belgische verkoopsite ) voor mijn vakantiehuis...

Vandaag was de advertentie alweer verwijderd

Als ik zo wat Google op Kapaza blijkt dat schering en inslag te zijn dat mensen daar geblokkeerd worden en hun advertenties door Kapaza in de prullenbak gesmeten worden...

Dit bericht krijg je te zien als je bij Kapaza geblokkeerd bent:

“Je bent geblokkeerd voor verder gebruik

Vanwege herhaaldelijk en/of ernstig misbruik is het voor jou niet meer mogelijk om gebruik te maken van Kapaza!

Wij hebben je gegevens geregistreerd en hebben toekomstig gebruik voor je onmogelijk gemaakt! Als je vragen hebt dan kun je contact met ons opnemen. “

Zijn er hier op het prikbord ook slachtoffers van Kapaza?

Wat betekent 'Kapaza!' ?

Kapaza! (spreek uit als "kè-passa") is een variant van het Spaanse "¿qué pasa?", wat iets betekent als "wat is er aan de hand?" of "wat bedoel je?". Kort gezegd een exotische naam die erg veel raakvlak heeft met communiceren en onderhandelen!

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtKapaza: Je bent geblokkeerd voor verder gebruik Arnold de Keijzer 10/03/2010 11:13
berichtRe: Kapaza: Je bent geblokkeerd voor verder gebruik Nieuw ANk 10/03/2010 15:39
berichtRe: Kapaza: Je bent geblokkeerd voor verder gebruik Nieuw John 10/03/2010 16:45
berichtRe: Kapaza: Je bent geblokkeerd voor verder gebruik Nieuw Plunk 10/03/2010 17:52
berichtRe: Kapaza: Je bent geblokkeerd voor verder gebruik Nieuw Droomhuis 11/03/2010 12:50
berichtRe: Kapaza: Je bent geblokkeerd voor verder gebruik Nieuw anne 11/03/2010 15:00
berichtIk heb je dan ook weer gedeblokkeerd, waar-door je weer gebruik kan maken van Kapaza!.... Nieuw Arnold de Keijzer 16/03/2010 14:43
berichtIk heb mijn zoekertje kunnen plaatsen bij Kapaza smiling smiley Nieuw Arnold de Keijzer 18/03/2010 13:52

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)