|
|
|
Hongarije prikbord :
Hongarije Forum
Re: n van Renevatio . Gepost door:
Renevatio
()
Datum: 23 oktober 2021 03:46 Hallo Hongarijevraagje , hallo ! Bedankt voor de positieve reactie ; doet altijd goed ! Ja ; dit speelt al een paar jaar in m'n belevingswereld om schoonheid wat meer in buitenleven en natuur te gaan zoeken... En wonen , uiteindelijk , in Hongarije , bij Mohacs , een klein stadje ( vergeleken met DenHaag) gelegen aan de Donau ,lijkt me voor een doorgebakken stadsmens als ik , een beste optie. En een prima avontuur voor mij om te beginnen. Volgend jaar probeer ik te gaan overwinteren ; in het pand staat een kachel en heb aan de tussenpersoon van makelaar Kemkes gevraagd of hij wilde regelen dat ik de kachel voor een redelijke prijs kon overnemen en dat zou hij tezijnertijd regelen. Ben momenteel bezig om de reis , die dan medio mei volgend jaar plaats zou moeten vinden , goed voor te bereiden door middel van een lijst van benodigdheden op te stellen , aangezien dit voor mij een eerste autoreis-vakantie wordt , kinderachtig misschien , maar heb totaal geen ervaring met het afleggen van lange afstanden met een auto... Ik bezit wel een redelijk goede auto met weinig kilometers op de teller , dus daar zal ik wel op kunnen vertrouwen. Ben blij dat ik , ook als ik in Hongarije zal wonen , online met ' lotgenoten ' kan communiceren...ervaar ik als een plus in m'n leven...ik moet echter nog aan een goed vragenlijstje ten aanzien van het voorkomen van eventuele problemen die kunnen ontstaan in het voor mij onbekende Vreemde , zoals bijvoorbeeld - serieus - een schoorsteenveger regelen , en hout voor de kachel... Hongarijevraagje , dank je wel voor het reageren op mijn eerste HongarijPrikbord - Story , helemaal nieuw voor me , online communiceren...Dag !
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
|