Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/customer/www/hongarijeprikbord.nl/public_html/mods/topic_poll/topic_poll.php on line 389
Gezondheid, geluk, geld
Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtGezondheid, geluk, geld
Gepost door: cdw057 ()
Datum: 24 oktober 2021 22:19

Voor gezondheid met mijn ervaringen n Hongarije zijn echt goed geweest, cataract, cholesterol, borst kanker onderzoekingen (voor mijn vrouw), weinig te klagen en als ik zeggen in mijn opinie helemaal niet slechter dan bijv Nederland (natuurlijk hospitaal in Nederland meer comfortabel dan in Hongarije, maar ook als een comfortabel bed in luxe blijft geen goed geluk.

Voor geluk, tja je maak dat meet je een beetje zelf. Echter is ook de periode in je leven (ik heb een goede leven van 15 tot 25, en zelfs tot 45), goede herinneringen, maar dat is het leven als je jong ....
Als ouder worden denk je toch ik heb het gezien, ja een Indonesich restaurant zou goed zijn maar eerlijk te zijn als de eerste keer ...
Ja een keer naar Sri Lanka, Malediven, Egypte,... is echt interessant als je jong bent. Nu als ouder worden is het allemaal niet zo leuk als vroeger (en ook geld is niet daar), maar ik weet dat als ik weer naar Sri Lanka gaan is het niet zo leuk als vroeger.

Geld, belangrijk, zo nu en dan naar een restaurant, goede TV, internet, ..

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtGezondheid, geluk, geld cdw057 24/10/2021 22:19

Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.