Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/customer/www/hongarijeprikbord.nl/public_html/mods/topic_poll/topic_poll.php on line 389
Een deel van het jaar in H wonen: hoe?
Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtEen deel van het jaar in H wonen: hoe?
Gepost door: woonwensH ()
Datum: 23 november 2021 03:54

Beste mensen,

Recentelijk heb ik me geregistreerd voor het Hongarije Prikbord en eerst heb ik een aantal discussies en berichten gelezen, maar nu is het tijd om een vraag te stellen die al jaren bij mij leeft.

Ik ben een man met ruime ervaring met Hongarije, doordat ik er drie keer opleidingen Hongaarse taal heb gevolgd, waarvan de langste één jaar was.

Als je een huis(je) in Hongarije hebt, of eender welk land en je woont er een paar maanden per jaar, dan lijkt het mij een zeer groot risico -bijna een garantie- dat er ingebroken gaat worden als je er niet bent. Toch hebben zo veel mensen een woning in het buitenland en hoor ik hier nooit iets over. Hoe zit dit?

Gepaart met deze vraag gaat een idee van mij. Aangezien ik niet de financiën heb en zal hebben om in Hongarije een huis te kopen en te onderhouden, maar ik er wel graag wil wonen, lijkt het mij een leuk idee om in een woning te wonen van mensen die er een periode niet zijn. Het bezet houden van je woning lijkt mij de enige manier om nare dingen te voorkomen, ook al doordat de eigenaar regelmatig op de hoogte kan worden gehouden. Echter, ook hier hoor ik nooit iets over.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Met vriendelijke groet

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtEen deel van het jaar in H wonen: hoe? woonwensH 23/11/2021 03:54
berichtRe: Een deel van het jaar in H wonen: hoe? Nieuw Alfons 23/11/2021 04:21
berichtRe: Een deel van het jaar in H wonen: hoe? Nieuw charlize 23/11/2021 05:05
berichtRe: Een deel van het jaar in H wonen: hoe? Nieuw janpie 28/11/2021 10:08
berichtRe: Een deel van het jaar in H wonen: hoe? Nieuw cdw057 23/11/2021 13:33
berichtRe: Een deel van het jaar in H wonen: hoe? Nieuw rvleusden 24/11/2021 04:29
berichtRe: Een deel van het jaar in H wonen: hoe? Nieuw woonwensH 25/11/2021 04:29

Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.