Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/customer/www/hongarijeprikbord.nl/public_html/mods/topic_poll/topic_poll.php on line 389
De beste wensen
Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

berichtDe beste wensen
Gepost door: Kornél ()
Datum: 24 december 2021 15:18

Hallo Hongarije Prikbord leden,

Hierbij wil ik alle leden hele fijne Kerstdagen toewensen, evenals een gezellige Jaarwisseling en een gelukkig, maar vooral een gezond Nieuwjaar!

Nog een kleine update van het verloop van mijn 'ongelukje'
Na de succesvolle operaties mocht ik op 7 December jl het verdere herstel thuis doorbrengen.
Dit was mede voor mijn vrouw een heel gelukkig weerzien. Zij moest vanuit haar rolstoel destijds hulpeloos toezien hoe de ziekenbroeders zich over mij ontfermden en me tenslotte in de ziekenauto afvoerden. Vooral de eerste uren daarna bleef zij volkomen ontredderd achter, met de vraag óf en hoe ik ooit weer zou thuiskomen.
Drie weken later mocht ik weer naar huis en ons weerzien was een van de hoogte punten uit ons bijna 50 jarig huwelijk. In deze 50 jaar hebben we hooguit 3 of 4 dagen niet samen doorgebracht; Doordat we ook altijd samen gewerkt hebben waren we dus ook 24/24 samen en dan is zo'n 'scheiding' van drie weken ineens een heel nieuw fenomeen.
Afijn, de week na mijn ontslag uit het ziekenhuis op de eerste controle en was de dokter zeer positief over het herstel. Alle hechtingen mochten eruit. Moet voorlopig nog wel een brace om mijn been blijven dragen en mag er uiteraard geen druk op uitoefenen.
Maandag na Kerst wordt ik voor de tweede controle verwacht en dan gaat het gips van mijn arm/hand. Ook zal de pin die nu van mijn duim naar mijn pols loopt eruit mogen.
Vooralsnog kleine stapjes voorwaards maar ik voel me elke dag weer een beetje beter, en -hoewel zittend in een rolstoel- kan ik elke dag weer een beetje meer bijdragen aan ons huishoudentje, en zo mijn vrouw wat ontzien die, hoewel ze het eigenlijk niet kan, iedere dag weer zorgt voor onmenselijke prestaties. Dat zij daardoor helse pijnen lijdt, wordt door haar pertinent weg gewuifd met de simpele vaststelling dat ze blij is dat ze nu eindelijk eens iets voor mij kan doen.
Dat is echte liefde en mede daardoor zijn we (op 8 januari) 50 jaar getrouwd en altijd nog zielsgelukkig met elkaar.

Kornél

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtDe beste wensen Kornél 24/12/2021 15:18
berichtRe: De beste wensen Nieuw Harryd1969 24/12/2021 15:57
berichtRe: De beste wensen Nieuw Willie_ 24/12/2021 19:06
berichtRe: De beste wensen Nieuw Alfons 24/12/2021 19:17
berichtRe: De beste wensen Nieuw RLNDS 25/12/2021 06:11
berichtRe: De beste wensen Nieuw janpie 29/12/2021 02:58
berichtRe: De beste wensen Nieuw Renevatio 02/01/2022 05:41

Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.