Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/customer/www/hongarijeprikbord.nl/public_html/mods/topic_poll/topic_poll.php on line 389
Re: wie kan ons helpen aan een betrouwbare vertaler/ster die ons kan steunen
Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

berichtRe: wie kan ons helpen aan een betrouwbare vertaler/ster die ons kan steunen
Gepost door: cdw057 ()
Datum: 01 februari 2022 13:59

Wat ik impliciet begrijp is dat jullie niet getrouwd zijn (in Hongarije een groot nadeel). Geen goede relaties met buren kan vreselijk zijn (ook in Nederland of andere landen), als relaties zijn slecht is kan het moeilijk zijn die beter te maken, jullie zijn met 2 wat ik begrijp, ik zou zeggen dan met advocaten te werken, eenvoudig verkopen en anders wonen.
Rustig zijn, accepteren (goede en slechte dingen) is belangrijk, vriendelijk zijn maar geen te dichte connecties.
Verhuizen en nieuw beginnen is mijn gedachte (misschien niet correct)

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtwie kan ons helpen aan een betrouwbare vertaler/ster die ons kan steunen Nieuw eduardchristiaan 01/02/2022 06:00
berichtRe: wie kan ons helpen aan een betrouwbare vertaler/ster die ons kan steunen cdw057 01/02/2022 13:59
berichtRe: wie kan ons helpen aan een betrouwbare vertaler/ster die ons kan steunen Nieuw Gigi 03/02/2022 14:43
berichtRe: wie kan ons helpen aan een betrouwbare vertaler/ster die ons kan steunen Nieuw janpie 03/02/2022 19:22

Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.