Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/customer/www/hongarijeprikbord.nl/public_html/mods/topic_poll/topic_poll.php on line 389
Ukraine
Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtUkraine
Gepost door: Jan V ()
Datum: 08 maart 2022 16:26

Ik vind het verbazend dat er nog geen enkele reactie omtrent de Ukraine op het prikbord staat terwijl het toch direct aan Hongarije grenst.
Nu ben ik misschien wat extra gevoelig omdat ik in de jaren 90 diverse keren daar ben geweest voor humanitaire hulp en dan zie je in de media diverse punten die ik ken en waar nu gevochten wordt.

Wat ik heel positief vind ik dat Hongarije zich achter de sancties van de EU schaart en dat Orban zegt dat de vluchtelingen ruimhartig worden opgenomen.
Hongarije komt nu in Nederland ook eens positief in het nieuws, er was gisteren op de Nederlandse radio een reportage van een Nederlandse verslaggever vanuit Boedapest die dat ook vertelde.
Hij was in Boedapest op het west station waar extra treinen uit Lviv aankomen en waar allemaal stalletjes zijn waar de mensen eten en drinken krijgen van vrijwilligers en hulporganisaties.
Ook zitten er mensen die de mensen aan onderdak helpen of helpen met het eventueel doorreizen naar andere landen.

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtUkraine Jan V 08/03/2022 16:26
berichtRe: Ukraine Nieuw cdw057 09/03/2022 16:21
berichtRe: Ukraine Nieuw cdw057 09/03/2022 16:25

Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.