Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/customer/www/hongarijeprikbord.nl/public_html/mods/topic_poll/topic_poll.php on line 389
Re: Rene Casselly
Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: Rene Casselly
Gepost door: poldertje ()
Datum: 07 juli 2022 17:57

Heel in het kort: het betrof een video van de Duitse RTL over Duitse VIP’s waarom ze hadden besloten om in de Playboy te willen staan. Met foto’s. Ik had contact met RTL, tot drie keer toe werd ik keurig teruggebeld, zeer correct allemaal. Ik kreeg een technische computeruitleg maar aangezien ik leek ben op computergebied niet voor herhaling hier vatbaar. Gelukkig duurde de storing kort.
Jammer dat het onderwerp je niet aansprak. Wat mij aansprak, lees overdonderde, was de persoon Rene Casselly. Als circuskind geboren, met vier jaar door vader meegenomen naar de piste, met acht jaar gaan staan in een (kleine) piste met vijf kolossen van olifanten plus paarden, die keurig op kleine krukjes allemaal draaiden op zijn commando, geen angst, een lef. Geleerd om niet bang te zijn voor publiek, met familie de wereld rond, een wereldburger, spreekt feilloos veel talen daardoor, een ijzeren discipline geleerd. Geen vriendjes want de circustent staat altijd ergens anders, plus je kon geen vriendjes mee naar huis nemen ….. Met 26 jaar met een dergelijk charisma te gaan performen. Maar ja, dan blijkt er toch die andere kant te bestaan, het olifantendrama. Kortom een spagaat voor mij. Rond Pinksteren is in Szigetvar altijd een circus. Ze slaan de tent op aan de rand van de stad. Als je je auto parkeert aan de rand van de straat kon je de leeuwen in grote stalen kooien zien liggen. alleen leeuwen heb ik niet gezien dit jaar. En wat betreft die buitengewone geniale dansafleveringen, maar liefst veertien uur per dag trainde hij hiervoor en dan hebben we het nog niet over alle trainingen in het circus vanaf jaar vier. Moet je nagaan hoeveel uren dat moeten zijn. Volgens experts, maar ja, ik ben geen expert, zie je dit maar eens in de ….tig jaar. Vandaar. Kortom een zeer speciale wereld, het circus. En een zeer speciale persoon.

Met hartelijke groeten.

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtRene Casselly Nieuw poldertje 22/05/2022 12:04
berichtRe: Rene Casselly Nieuw Kornél 22/05/2022 18:29
berichtRe: Rene Casselly Nieuw poldertje 22/05/2022 21:38
berichtRe: Rene Casselly Nieuw poldertje 07/06/2022 22:16
berichtRe: Rene Casselly Nieuw poldertje 14/06/2022 22:43
berichtRe: Rene Casselly Nieuw RLNDS 17/06/2022 03:41
berichtRe: Rene Casselly poldertje 07/07/2022 17:57
berichtRe: Rene Casselly Nieuw RLNDS 10/07/2022 16:40

Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.