Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/customer/www/hongarijeprikbord.nl/public_html/mods/topic_poll/topic_poll.php on line 389
Re: Rene Casselly
Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: Rene Casselly
Gepost door: RLNDS ()
Datum: 10 juli 2022 16:40

hahaha... ik schaam me een beetje, maar alles wat jij als positief en bewonderingswaardig opnoemt, daar ontstaat bij mij dus de weerstand.

Kinderen kunstjes leren en dus geen jeugd gunnen, vind ik een vorm van mishandeling. Ja, je leert er iets van, maar daardoor mis je ook een normale ontwikkeling.

Dieren kunstjes leren, met name wilde dieren, dat vind ik ronduit schandalig en niet meer van deze tijd. Ik heb het hier niet over een hond pootjes leren geven... maar bijvoorbeeld een kat pootjes leren geven.

Dat die gast olifanten kan laten dansen, betekend in mijn ogen niet meer dan dat die dieren flink mishandeld zijn en nu dus bang zijn van een knulletje van 8 jaar oud. Dat hij op dat moment geen angst kende, kwam omdat die dieren doodsbang zijn.
En kinderen kennen geen angst, totdat ze iets overkomt. Kijk naar kinderen op een skipiste.. die sjezen als maloten naar beneden, zonder enige angst en wij staan trillend en stijf op de latten... want wat als ik val???

Ik ben blij dat ik niet in zijn schoenen sta. Hij heeft als kind geleerd hoe je dingen moet leren. Door te stampen en te stampen.
Geloof mij dat die discipline niet komt aanwaaien en dat dat waarschijnlijk met de harde hand is gegaan.

Ik benijd hem niet. Ben blij met de dingen die ik kan, die heb ik ongedwongen, uit eigen interesse en met plezier (en soms met moeite) geleerd.

dag dag

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtRene Casselly Nieuw poldertje 22/05/2022 12:04
berichtRe: Rene Casselly Nieuw Kornél 22/05/2022 18:29
berichtRe: Rene Casselly Nieuw poldertje 22/05/2022 21:38
berichtRe: Rene Casselly Nieuw poldertje 07/06/2022 22:16
berichtRe: Rene Casselly Nieuw poldertje 14/06/2022 22:43
berichtRe: Rene Casselly Nieuw RLNDS 17/06/2022 03:41
berichtRe: Rene Casselly Nieuw poldertje 07/07/2022 17:57
berichtRe: Rene Casselly RLNDS 10/07/2022 16:40

Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.