Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/customer/www/hongarijeprikbord.nl/public_html/mods/topic_poll/topic_poll.php on line 389
Re: Parkeerplaats/stalling camper eind juni
Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

berichtRe: Parkeerplaats/stalling camper eind juni
Gepost door: seepie ()
Datum: 06 juni 2022 01:00

Hoi Freek,

Ik heb inmiddels bevestiging van iemand die een omheind terrein heeft, met waakhonden, en waar 24u p/d iemand is ook. Een veilige plek dus. Ik zal het bericht even kopieren/plakken hier:

Mathilda, [5 jun. 2022 15:40:05]:
Ik kan het aan mijn vriend vragen die in Kiskunmajsa woont, vanaf Boedapest gaat er een trein naar kiskunfélegyháza en hij zou daar met een kleine vergoeding opgehaald kunnen worden naar Kiskunmajsa
Dus vanuit kiskunmajsa naar kiskunfélegyháza

en zojuist dus de bevestiging vanuit die vriend:

Mathilda, [5 jun. 2022 19:53:12]:
Hoi we hadden contact ivm de camper... hij kan gestald worden, terrein is omheind er wonen mensen op het terrein dus nooit onbeheerd en er lopen waakhonden. Hij vraagt 150 euro dan brengt hij hem ook naar de trein en haalt hem weer op als het nodig is.

Dus als je dit wilt, laat het me weten dan zorg ik dat je de ctc gegevens van die mensen krijgt.

Groet Remko

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtParkeerplaats/stalling camper eind juni Nieuw Frederik 01/06/2022 21:01
berichtRe: Parkeerplaats/stalling camper eind juni Nieuw seepie 05/06/2022 20:11
berichtRe: Parkeerplaats/stalling camper eind juni Nieuw seepie 05/06/2022 22:16
berichtRe: Parkeerplaats/stalling camper eind juni seepie 06/06/2022 01:00

Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.