Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/customer/www/hongarijeprikbord.nl/public_html/mods/topic_poll/topic_poll.php on line 389
Finaciele zorgen
Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtFinaciele zorgen
Gepost door: cdw057 ()
Datum: 12 juni 2022 19:31

Met de HUF naar beneden (tegen EURO) gaat denk ik alles nog prima voor (Nederlandse) expats, echter een van de redenen Hongarije te verlaten is de zorgen over de cost of living. Iemand moet betalen voor al die handouts al gegeven zijn (en gedeeltelijk gegeven worden). Nu Erdogan weer in charge is voor een paar jaar verwacht ik dat vele geschrapt worden. En ook iemand moet gaan betalen (vermogensbelasting, als in Nederland leef-belasting, .... zoveel mogelijkheden, maar expats die permanent in Hongarije wonen moeten denk ik ook wat zorgen maken).

Leven is goed in Hongarije, maar financieel (3 pakjes cigaretten per dag en een fles whisky per 2 dagen was niet te trekken (men kan mij een druggie en alcoholist noemen), maar zelfs met een moderate leefstijl gaat/zijn dingen duurder. Natuurlijk niet zo erg als Nederland maar in gaat het in die directie.
Ik wil graag (en veel mensen zeggen decadent) goed leven.
Fine

Terug komen naar Hongarije is een optie, maar graag kijken over 4 of 8 jaar, echt, echt goed herinneringen, goede mensen. Ik ben nu op een lange, zeer lange vakantie, ik heb geen inkomen, ik ben geen millionair, arm worden in Hongarije is geen plezier denk ik.

Ik maak niet zo veel voorspellingen, maar graag referentie naar de start van Corona, financieel graag kijken in 3 maanden.

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtFinaciele zorgen cdw057 12/06/2022 19:31
berichtRe: Finaciele zorgen Nieuw Baranyaatje 13/06/2022 14:20
berichtRe: Finaciele zorgen Nieuw RLNDS 13/06/2022 18:55
berichtRe: Finaciele zorgen Nieuw cdw057 13/06/2022 22:01
berichtRe: Finaciele zorgen Nieuw RLNDS 17/06/2022 03:44

Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.