Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/customer/www/hongarijeprikbord.nl/public_html/mods/topic_poll/topic_poll.php on line 389
Zorgverzekering afsluiten
Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtZorgverzekering afsluiten
Gepost door: ZalaHongarije ()
Datum: 14 augustus 2022 02:09

Goedenavond,

Wij hadden een vraag aangaande het afsluiten van de zorgverzekering. Waarschijnlijk al een keertje eerder gesteld, maar heb toch mijn antwoord niet kunnen vinden in oudere berichten.

Over enkele weken vertrekken wij permanent richting Hongarije, maar we zitten nu al een flinke poos te bakkeleien over hoe wij onze zorgverzekering af moeten sluiten.

Tijdens het eerste jaar zijn wij beide niet werkzaam bij een werkgever, wegen het opknappen van de woning. Hierdoor leven wij voornamelijk van spaargeld. Ook krijgen we beide geen pensioen of andere uitkering vanuit Nederland. Ik heb veel gelezen over het aanvragen van verschillende E-formulieren, maar geen van deze heeft betrekking op onze situatie. Nu vraag ik mij af of jullie misschien advies hebben, of inzicht in hoe jullie dit uiteindelijk gedaan hebben (anders een doorverwijzing naar een ouder bericht die ik misschien gemist heb Lachen ).

Alvast bedankt!

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtZorgverzekering afsluiten ZalaHongarije 14/08/2022 02:09
berichtRe: Zorgverzekering afsluiten Nieuw Kornél 14/08/2022 18:45
berichtRe: Zorgverzekering afsluiten Nieuw karelvdberg 14/08/2022 19:03
berichtRe: Zorgverzekering afsluiten Nieuw ZalaHongarije 15/08/2022 23:58
berichtRe: Zorgverzekering afsluiten Nieuw rvleusden 15/08/2022 19:03
berichtRe: Zorgverzekering afsluiten Nieuw ZalaHongarije 16/08/2022 00:00
berichtRe: Zorgverzekering afsluiten Nieuw rvleusden 18/08/2022 17:09

Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.