Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/customer/www/hongarijeprikbord.nl/public_html/mods/topic_poll/topic_poll.php on line 389
Afscheid
Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtAfscheid
Gepost door: Kornél ()
Datum: 09 oktober 2022 21:05

Beste mensen,
Zij die de berichtgeving al wat langer volgen hebben kunnen lezen over mijn dramatisch ongeval op 17 november vorig jaar.
Hoewel weer op de been, ben ik behoorlijk beperkt in mijn doen en laten, en heb ik ervaren dat mijn grootste hobby, tuinieren, inmiddels meer een last is dan een lust. De grootste prioriteit in mijn leventje heeft mijn echtgenote, die vanwege verschillende lichamelijke beperkingen niet zonder mijn support kan.
Enige tijd geleden hebben wij besloten om ons huis te koop te zetten en in Nederland naar een passende woon situatie te zoeken.
Wij hebben 20 jaar in Hongarije gewoond en hebben hier de mooiste tijd van ons leven gehad.
Na met een makelaar te hebben gesproken, hebben wij haar een taxatie laten doen en vervolgens voor de getaxeerde waarde ons huis te koop gezet bij haar.
Na 8 dagen was ons huis verkocht (aan een Duitse familie) voor de gevraagde prijs, en na nog eens een week vonden wij in de zelfde stad als waar onze dochter woont een appartement in een gebouw wat het midden houdt tussen een bejaardenflat (wij zijn inmiddels 72 en 75) en een verzorgingstehuis.
Heel veel mazzel gehad dus.
Komende zaterdag reizen wij naar Nederland om Hongarije voor altijd vaarwel te zeggen.
Ik groet alle lezers hier en wens jullie een heel plezierige tijd toe in dit schitterende land.
Het gaat jullie goed,
adieu

Kornél

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtAfscheid Kornél 09/10/2022 21:05
berichtRe: Afscheid Nieuw Alfons 09/10/2022 23:46
berichtRe: Afscheid Nieuw Willie_ 10/10/2022 11:50
berichtRe: Afscheid Nieuw Heleen 12/10/2022 22:38
berichtRe: Afscheid Nieuw poldertje 16/10/2022 15:38
berichtRe: Afscheid Nieuw A en A 29/10/2022 23:11
berichtRe: Afscheid Nieuw Sanogoal 01/11/2022 18:57
berichtRe: Afscheid Nieuw Gigi 22/10/2022 14:59
berichtRe: Afscheid Nieuw Willie_ 27/10/2022 21:45
berichtRe: Afscheid Nieuw Sanogoal 01/11/2022 18:58

Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.