Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/customer/www/hongarijeprikbord.nl/public_html/mods/topic_poll/topic_poll.php on line 389
Re: Kroatië heeft per 1 januari jl Euro's in de geldautomaten, voor Nederlanders en Belgen interessant?
Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: Kroatië heeft per 1 januari jl Euro's in de geldautomaten, voor Nederlanders en Belgen interessant?
Gepost door: rvleusden ()
Datum: 10 januari 2023 19:19

Ik woon op 5 km van de grens met Kroatië, gaan er ongeveer 1x per maand shoppen, voornamelijk Kaufland en InterSpar, die hebben producten die bij mij in de buurt in Hongarjie niet te koop zijn. Winkels in Kroatië zijn zeker niet goedkoper dan Hongarije, sommige artikelen zoals meel, melk en zonnebloem olie zijn duurder.

Van Corona regels merk ik in de winkelgebieden weinig, je ziet net als in Hongarije af en toe nog een paar mensen met mondkapjes.

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtKroatië heeft per 1 januari jl Euro's in de geldautomaten, voor Nederlanders en Belgen interessant? Nieuw poldertje 09/01/2023 21:23
berichtRe: Kroatië heeft per 1 januari jl Euro's in de geldautomaten, voor Nederlanders en Belgen interessant? rvleusden 10/01/2023 19:19
berichtRe: Kroatië heeft per 1 januari jl Euro's in de geldautomaten, voor Nederlanders en Belgen interessant? Nieuw rvleusden 08/02/2023 17:30
berichtRe: Kroatië heeft per 1 januari jl Euro's in de geldautomaten, voor Nederlanders en Belgen interessant? Nieuw poldertje 08/02/2023 23:47
berichtRe: Kroatië heeft per 1 januari jl Euro's in de geldautomaten, voor Nederlanders en Belgen interessant? Nieuw ebijl123 09/02/2023 02:47

Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.