Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRe: Weet er iemand een online tv gids die je kunt uitprinten?
Gepost door: ANk ()
Datum: 17 maart 2010 14:18

hallo
ohhh ik hoor Freddy knarsen en denken LEZEN ank en LUISTEREN!!!

ja ik heb het gevonden ik moest inderdaad alles opnieuw instellen
Grappig want ik had dat op deze nieuwe pc net tweedagen er voor gedaa"n.

Maar ok ik kan weer kijken wat er komt en dan vervolgens het gewoon vergeten en er aan denken als het net afgelopen islol
Maar gelukkig het leven gaat dan toch gewoon door.

Groetjes ANk

en www.ofmyown.nl/tekoop.html

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtWeet er iemand een online tv gids die je kunt uitprinten? Nieuw Arnold de Keijzer 15/03/2010 21:11
berichtRe: Weet er iemand een online tv gids die je kunt uitprinten? Nieuw Caya 15/03/2010 23:23
berichtRe: Weet er iemand een online tv gids die je kunt uitprinten? Nieuw roelofb 16/03/2010 10:18
berichtRe: Weet er iemand een online tv gids die je kunt uitprinten? Nieuw ANk 17/03/2010 11:21
berichtRe: Weet er iemand een online tv gids die je kunt uitprinten? Nieuw Caya 17/03/2010 13:06
berichtRe: Weet er iemand een online tv gids die je kunt uitprinten? Nieuw roelofb 17/03/2010 12:17
berichtRe: Weet er iemand een online tv gids die je kunt uitprinten? Nieuw ANk 17/03/2010 12:51
berichtRe: Weet er iemand een online tv gids die je kunt uitprinten? ANk 17/03/2010 14:18

Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder. (Berichten van leden worden wel direct geplaatst)