Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Overige Prikbord Pagina's

Nederlands talig weerbericht van Hongarije

Wisselkoers van de Hongaarse forint

Vakantiehuis te huur in Hongarije

Brandstofprijzen in Hongarije

De Kroeg :  Hongarije Forum
Welkom in de De Kroeg van het Hongarije Prikbord 
berichtetterbakken
Gepost door: martin ()
Datum: 30 oktober 2015 20:30

Het bewijs is geleverd, vanaf 15-10 geen reactie meer in de kroeg, terwijl hier door Freddy de ruimte is gecreƫerd om elkaar de huid vol te schelden als men dat zou willen en nee, niet Jan is het probleem het blijken er een paar andere te zijn.

Maar wat doen die etterbakken (ja, ik kan ook net zo ordinair, als jullie etterbakken reageren), ze blijven op het gewone forum om herrie te schoppen en mensen te kwetsen.
HH of HH., Roelofb en Willie, ga hier zieken, schelden en elkaar het leven onmogelijk maken over totaal niets zinnigs maar laat daar aan de andere kant, de mensen met rust.
,
Ik zou hier in principe niet meer terug komen, zo was het afgesproken maar wat jullie mogen mag ik dus ook, jullie zijn geen haar beter als ik dus rot op aan de andere kant en scheld hier elkaar de huid lekker vol maar laat gewone nette mensen, waar jullie dus niet bijhoren, met rust.

Ik pas me nu aan aan jullie asociale gedrag, zoals ik nu schrijf, steek ik in principe niet in elkaar maar waarom moet de grote meerderheid zich die grote bekken van een paar aso's laten welgevallen, sodemieter op van de andere kant en laat ons met rust stelletje klerelijers, hier kunnen jullie rotzooien zoveel als jullie willen.

Groet,
Martin

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtetterbakken martin 30/10/2015 20:30
berichtRe: etterbakken Nieuw H H 30/10/2015 20:53
berichtRe: etterbakken Nieuw martin 30/10/2015 21:34
berichtRe: etterbakken Nieuw H H 31/10/2015 00:19
berichtRe: etterbakken Nieuw martin 31/10/2015 08:25
berichtRe: etterbakken Nieuw H H 06/11/2015 09:14
berichtRe: etterbakken Nieuw roelofb 06/11/2015 16:15
berichtRe: etterbakken Nieuw H H 06/11/2015 18:02

Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.