Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtRespect voor Hongarije
Gepost door: cdw057 ()
Datum: 29 mei 2021 17:07

Voor mij is er geen discussie mogelijk, Hongarije heeft mij en mijn vrouw goed en accuraat behandeld (als echte residenten). Mensen accepteren ons (echter iedereen wil een voordeel krijgen, tuinman, schaakclub, buren, restaurants, en veel veel meer). Dat is echter logisch, de meesten van ons zijn egoistisch (naar Hongarije gaan is in zekere zin ook voor een "selfcentered" reden.

Ik heb er geen problemen mee dat mensen ons willen gebruiken (dat is ook in Nederland zo (financieel, contacten, ...)

Wij laten ons gebruiken en dat is ook prima, het is echter sterk gelinked naar Hongarije te duur.

Dat services en andere dingen veel duurder worden is iets wat we moeten accepteren, wij relativeren een beetje (huizen prijzen worden ook hoger).

Wij zijn zeer blij geweest met Hongarije (en zijn dat nog steeds) echter een goedkoper land staat nu zeker op onze radar (Turkije (Alanya), Georgie (Batumi), Swakopmund (Namibia)

Terugkijkend hebben we een goede beslissing gemaakt om in 2014 een goed huis te kopen in Hongarije (werken ook als gedaan was niet echt nodig).
Het is weer tijd (ook als dat echt echt duur is) te verhuizen.

Natuurlijk moet ik zeggen dat het niet goed is real estate (in Hongarije) te kopen (overpriced!). Desalniettemin heeft Hongarije veel positieve dingen te bieden (vooral voor gepensioneerden maar ook voor ZZP ers)

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtRespect voor Hongarije cdw057 29/05/2021 17:07
berichtRe: Respect voor Hongarije Nieuw Anat 29/05/2021 18:53
berichtRe: Respect voor Hongarije Nieuw A en A 30/05/2021 23:27
berichtRe: Respect voor Hongarije Nieuw Ajax Forever 30/05/2021 23:57
berichtRe: Respect voor Hongarije Nieuw Kornél 31/05/2021 13:44
berichtRe: Respect voor Hongarije Nieuw cdw057 31/05/2021 14:19
berichtRe: Respect voor Hongarije Nieuw A en A 31/05/2021 22:46
berichtRe: Respect voor Hongarije Nieuw A en A 31/05/2021 23:05
berichtRe: Respect voor Hongarije Nieuw RLNDS 31/05/2021 22:57

Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.