Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/customer/www/hongarijeprikbord.nl/public_html/mods/topic_poll/topic_poll.php on line 389
Vraag over auto importeren
Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtVraag over auto importeren
Gepost door: RLNDS ()
Datum: 26 juni 2021 15:58

Wat is wijsheid? (hollandse zuinigheid!)

Ik heb inmiddels een huis gekocht in Hu en weet nog niet wanneer mijn huis in NL verkocht wordt.
Totdat mijn huis in NL verkocht is, wil ik ook mijn baan blijven aanhouden.
In Hongarije heb ik inmiddels een aanvraag gedaan voor de Laksimkaart.

Tot zover de stand van zaken.

Ik heb in NL een auto en deze wil ik, als ik permanent in Hu ga wonen, meenemen en overschrijven op een Hu kenteken.

Is het wijs/verstandig/voordelig om mijn auto zsm (ik denk zodra ik die Laksim kaart heb) over te schrijven naar een Hu kenteken en dus in Hu wegenbelasting te betalen terwijl ik nog (gedeeltelijk) in NL woon en werk?

Scheelt dat in de kosten? Mag ik in NL rijden met een Hu kenteken terwijl ik nog niet permanent in Hu woon? Heeft iemand hier ervaring mee?

Tip van de makelaar: Als je als NL in het buitenland woont, kun je nog steeds gebruik maken van de ANWB. Je abonnement kun je omzetten in Europadekking muv het woonland. Voor het woonland zul je een abonnement moeten afsluiten in het land zelf. Dan ben je in ieder geval zeker van goede service buiten Hongarije!

dag dag

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtVraag over auto importeren RLNDS 26/06/2021 15:58
berichtRe: Vraag over auto importeren Nieuw Kornél 26/06/2021 16:49
berichtRe: Vraag over auto importeren Nieuw apo 14/07/2021 16:30
berichtRe: Vraag over auto importeren Nieuw RLNDS 27/06/2021 04:32

Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.