Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/customer/www/hongarijeprikbord.nl/public_html/mods/topic_poll/topic_poll.php on line 389
WIe heeft er een tuinfrees te leen of te huur?
Prikpagina Hongarije Startpagina voor Hongarije Hongarijepagina

Brandstofprijzen in Hongarije

Hongarije prikbord :  Hongarije Forum

berichtWIe heeft er een tuinfrees te leen of te huur?
Gepost door: RLNDS ()
Datum: 09 juli 2021 16:40

De laatste week van augustus ben ik in Hongarije en wil ik, als het even kan, de tuin omzetten en inzaaien.

Wie-o-wie heeft er voor mij in de omgeving van Sásd / Gödre een tuinfrees te leen of te huur voor een schappelijke prijs.

Er moet een kleine 2500 m2 bewerkt worden. Ik beschik die week over een klein vrachtwagentje met laadklep en kan hem dan dus ophalen en terugbrengen.

Alvast bedankt

dag dag

Onderwerp Geschreven door Gepost
berichtWIe heeft er een tuinfrees te leen of te huur? RLNDS 09/07/2021 16:40
berichtRe: WIe heeft er een tuinfrees te leen of te huur? Nieuw A en A 09/07/2021 20:48
berichtRe: WIe heeft er een tuinfrees te leen of te huur? Nieuw Kornél 10/07/2021 21:24
berichtRe: WIe heeft er een tuinfrees te leen of te huur? Nieuw RLNDS 11/07/2021 00:40
berichtRe: WIe heeft er een tuinfrees te leen of te huur? Nieuw RLNDS 11/07/2021 21:37
berichtRe: WIe heeft er een tuinfrees te leen of te huur? Nieuw Hongarijevraagje 11/07/2021 22:06

Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.